V okviru prenove obeh enovitih magistrskih študijskih programov medicine in dentalne medicine je UL Medicinska fakulteta prepoznala velik pomen kakovosti poučevanja v skladu z najsodobnejšimi smernicami in teorijo medicinskega izobraževanja. Vodstvo UL Medicinske fakultete se je lani odločilo, da zaposlenim pedagoškim delavcem omogoči vpis na podiplomsko medicinsko izobraževanje, na program usposabljanja za poučevanje v medicini (Training to Teach in Medicine – T2TM) na Medicinski fakulteti Harvardove univerze (Harvard Medical School ‒ HMS) v Bostonu (ZDA).
Program T2TM 2024 se je s spletnimi delavnicami začel 2. septembra lani, zaključil pa 2. junija letos. Od 137 udeležencev z vsega sveta se je izobraževanja udeležilo 12 pedagoških delavcev UL Medicinske fakultete. Vsi so uspešno diplomirali, med njimi tudi doc. dr. Polona Maver Vodičar, dr. med., učiteljica na Katedri za mikrobiologijo in imunologijo UL MF.
Doc. dr. Maver Vodičar je v okviru študija oblikovala in koordinirala novi izbirni predmet Izbrane teme iz mikrobiologije za študente 3. letnika EMŠM. V letošnjem študijskem letu je predmet obiskovalo 35 študentov medicine in ena študentka dentalne medicine. Prva izvedba je med sodelujočimi študenti požela številne pohvale, tako vsebinsko kot izvedbeno.
Doc. dr. Maver Vodičar čestitamo za uspešno zaključen študij!
Več informacij na povezavi MF.